www.homeeg.com | أكتوبر 2014
أكتوبر27

Attract Clients looking for luxury life at Al-Aqariya TV channel
Al-Aqariya TV PARTNERSHIP
Nile Sat frequency 11075 vertical 
برنامج البيت
Al-Beat Program
Editor in Chief 
Nahed El-Said
Head of Women in Al-Ahram newspaper
Contact Us: +2 0122 40 46 321alt

إضافة تعليق
أكتوبر23

Newer areas to come under spotlight at the three-day show from March 30 to April 1, 2015

 

Dubai, UAE, 15th October 2014: Organisers of the International Property Show (IPS) 2015 say that property sector hotspots in Dubai are expanding, as interest is extending to new areas that were not considered “hot” a few years ago.

While areas like Downtown Dubai, Business Bay, The Palm Jumeirah and Dubai Marina have been the dominant players of Dubai real-estate sector, many unheralded areas are coming on the radar and they are expected to gain further prominence at the three-day exhibition.

Dawood Al Shezawi, CEO, Strategic Marketing & Exhibitions, organizers of the exhibition which will be held from 30 March – 1 April 2015, expects the sector to sustain current growth because demand still outstrips supply, opening up newer investment options for investors.

IPS 2015 is considered a one-of-kind specialised fair as it mainly target end-users who wish to do buy units on the spot. Al Shezawi said the show has been positioned as powerful retail platform targeting all types of potential buyers who can shop for properties with same ease and comfort as shopping for goods in a retail store.

Experts say that Dubai continues to hop a prominent position globally as a top performer when it comes to Return on Investment and rent yields, backed by strong legislation.

Al Shezawi added: “Hot real-estate zones are mainly measured by the demand they generate from all sorts of buyers. IPS will host all major players from the hot zones, in addition to many other ones who have agreed to customize their offering for our visitors at the end of first quarter of 2015.”

IPS coincides with the Annual Investment Meeting (AIM) and both events are guaranteed to attract hordes of trade visitors. This edition of IPS will witness participation of up to 300 exhibitors.

“The maturity and stability of the Dubai real-estate sector is certain to attract more buyers and investors. We anticipate numerous deals and transaction on the exhibition floor itself. IPS will also serve as a venue for cementing partnerships and launch of major new projects.”

“We would like to encourage even small budget buyers to visit the IPS at the Dubai International Convention and Exhibition Centre and benefit from the never-before investment options, some with attractive installment plans.”

Speaking about international exhibitors at the show, Al Shezawi said that driven by a maturing market, transparent legislations and a growing appetite for property investment, international presence will be the highest at this edition of IPS 2015.

 

“We invite investors, developers, financiers, architects and consultants in property investment, development and construction to visit IPS and keep abreast of the latest market trends as well as meet with decision makers from the real-estate industry,” concluded Al Shezawi

altalt

إضافة تعليق
أكتوبر23

اسنكمالاً لدور homeeg تجاه عملائنا الكرام نقوم بعمل العديد من البرامج الهامه التي تخص مهندسي العماره والديكور وكل المهتمين يهذا المجال، مثل برنامج البيت - برنامج في الموقع - استوديو رجال الاعمال والتي يرأس تحريرها ناهد السيد 
لمن يرغب في الاشتراك نرجو الاتصال علي 01211198536
او ارسال رساله علي info@homeeg.com
وسنعاود نحن الاتصال بكم
راسى نايل سات 11075 
رئيس التحرير 
ناهد السيد
homeeg.com

alt

إضافة تعليق
أكتوبر22

مناطق جديدة تدخل دائرة الطلب العالي في دورة المعرض القادمة من 30 مارس الى 1 ابريل 2015

 

دبي، الإمارات العربية المتحدة، 15 أكتوبر 2014: قال منظمو معرض العقارات الدولي 2015 أن إمارة دبي تشهد توسعاً في دائرة المناطق الساخنة مع دخول العديد من المناطق ضمن أعلى معدلات الطلب على الوحدات العقارية بعد أن كانت هادئة نسبياً في السنوات الماضية.

وبينما تستحوذ مناطق مثل وسط مدينة دبي والخليج التجاري ونخلة الجميرا ودبي مارينا على اهتمام في قطاع عقارات دبي، تدخل مناطق جديدة ضمن دائرة المنافسة حيث من المتوقع أن يسّلط الضوء عليها خلال المعرض على مدار ثلاثة أيام.

وتوقع داوود الشيزاوي، الرئيس التنفيذي لشركة "الاستراتيجي لتنظيم المعارض والمؤتمرات" المنظمة لمعرض العقارات الدولي الذي سيعقد بين 30 مارس – 1 أبريل 2015، أن يحافظ القطاع على وتيرة النمو السريعة على اعتبار أن الطلب لا يزال يفوق العرض، الأمر الذي يشرع الباب لمزيد من فرص الاستثمار للمستثمرين العقاريين.

ووفقاً للشيزاوي، فإن ما يميز معرض العقارات الدولي ويجعله فريداً من نوعه أنه يوفر امكانية شراء العقارات للمستخدم النهائي مباشرة مع امكانية تخليص الاجراءات على أرض المعرض. وقد نجح منظموه بجعله منصة لتجزئة العقارات لكافة أنواع المشترين لكونه يوفر سلاسة وراحة في عملية الشراء توازي تلك التي يحصل عليها أي مشتري في محل تجزئة تجاري عادي.

ويشير خبراء إلى أن دبي تواصل تقديم أداءاً جيداً عالمياً في معدلات العائد على الاستثمار وعائدات الإيجار في القطاع العقاري، مدعومة بتشريعات قانوينة قوية.

وأضاف الشيزاوي: "إن تصنيف المناطق الساخنة في العقارات يعتمد بشكل رئيس على معدلات الطلب فيها من مختلف أنواع المشترين. وسيحتضن معرض العقارات الدولي شركات رائدة تمتلك العديد من المشاريع في مناطق دبي العقارية الساخنة، بالإضافة إلى العديد من الشركات الأخرى التي وافقت على تخصيص عروضاً مميزة تزامناً مع انتهاء الربع الأول من العام 2015".

ويتزامن معرض العقارات الدولي 2015 مع ملتقى الاستثمار السنوي 2015 واللذان سيستقطبان شريحة واسعة من الزوار التجاريين. ويشارك في دورة هذا العام من معرض العقارات أكثر من 300 عارض.

وقال الشيزاوي: "إن نضوج القطاع والاستقرار المثالي في عقارات دبي سيسهم بلا شك في استقطاب المزيد من المشترين والمستثمرين. ونتوقع أن تتم العديد من الصفقات التجارية على أرض المعرض مباشرة. وسيكون المعرض أيضاً منصة لإطلاق مشاريع جديدة وعقد سلسلة من الشراكات الرائدة بين مزودي الخدمة في هذا القطاع".

وأضاف: "ندعو أصحاب الميزانيات المحدودة لزيارة المعرض في مركز دبي الدولي للمؤتمرات والمعارض والتعرف على عروض استثنائية بعضها شامل لبرنامج أقساط مريح جداً".

وفي معرض تعليقه على المشاركات الدولية، قال الشيزاوي بأن الثقة العالية بسوق عقارات دبي والوضوح والشفافية والتسهيلات الاستثمارية تفتح شهية الشركات الدولية لتعزيز تواجدها في المعرض، وهذا ما ينعكس بشكل واضح في تحقيق المعرض لأعلى معدلات المشاركات الدولية في الدورة القادمة.

 

واختتم الشيزاوي: "ندعو المستثمرين والمطورين والممولين والمهندسين المعماريين والاستشاريين في القطاع العقاري والبناء لزيارة معرض العقارات الدولي ومواكبة أحدث اتجاهات السوق وكذلك لقاء صناع

القرار في هذه الصناعة".

altalt

إضافة تعليق
أكتوبر19

المهندس والمطور العقاري ممدوح بدر الدين
تابعونا على قناة العقاريه
تردد 11746
رئيس التحرير 
ناهد السيد

alt

إضافة تعليق
أكتوبر19
homeeg
نحن الان في مرحلة تجهيز بعض البرامج المميزه التي ستعرض على شاشة قناة العقاريه والتي تعتمد اعتمادا اساسيا علي الاعمال المميزه لمهندسي العماره والديكور.
منها، برنامج البيت، برنامج في الموقع، وغيره.
وستحقق هذه البرامج انتشاراً واسعاً ان شاء الله لمهندسي العماره والديكور… 

رئيس التحرير
ناهد السيد
homeeg
قناة العقاريه.. 
تابعونا…
إضافة تعليق


استضافة مجانية من موقع مدونات عبر! | الموقع غير مسؤول عن محتويات المدونة، فقط صاحب المدونة يتحمل كامل المسؤولية عن مضامينها | التبليغ عن مخالفة | سياسة الخصوصية |نسخة الموبايل
preload preload preload